دلتنگی


عشق تابناک/brightlove

با حوصله تماشا کن

 

 دلتنگـی نه با قـلـم نوشتـه می شود ،


  نه با دکمـه های سـرد کیبـورد ،دلتنگـی را با اشـک می نویسنـد . . . !

عشق اول هیچوقت فراموش نمیشه
اما اون عشقی که حسرتش تا ابد رو دلت میمونه عشق آخره

آنکه دائم هوس سوختن ما را میکرد
کاش می آمد و از دور تماشا
میکرد

روزگار نبودنت را برایم دیکته میکند و نمره ی من باز صفر میشود!!!
هنوز نبودنت را یاد نگرفته ام.......

دیرگاهیست که تنها شده ام / قصه غربت صحرا شده ام
وسعت درد فقط سهم من است / باز هم قسمت غم ها شده ام
دگر آئینه ز من با خبر است / که اسیر شب یلدا شده ام
من که بی تاب شقایق بودم / همدم سردی یخ ها شده ام
کاش چشمان مرا خاک کنید / تا نبینم که چه تنها شده ام

ما و مجنون درس عشق از يک اديب آموختيم ، او به ظاهر گشت عاشق ، ما به معنا سوختيم


 

 



نظرات شما عزیزان:

omid20
ساعت1:40---12 شهريور 1391
خلاصه بهاری دیگر

بی حضور تو

از راه می رسد

و آن چه که زیبا نیست

زندگی نیست

روزگار است...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 20 مرداد 1391برچسب:,ساعت6:30توسط skygirl | |